IGNĖ LATVIENĖ
VDU sveikaltos psichologijos bakalauras ir magistras. stažas 11 m.
Ignė Latvienė Vilniaus lopšelyje-darželyje „Medynėlis“ dirba nuo 2021 m. rugsėjo 23 d. psichologės pareigose.
Ignė aktyviai domisi ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si), elgesio bei emocijų ypatumais, reguliariai atnaujina žinias ir pritaiko jas praktikoje, siekdama kuo efektyviau padėti vaikams, jų šeimoms bei kolegoms.
Dirbdama darželyje darbuotoja baigė metus trukusias įsisąmoninimu grįstos kognityvinės ir elgesio terapijos studijas. Šias žinias sėkmingai pritaikė organizuodama streso valdymo programą įstaigos pedagogams. Taip pat darbuotoja baigė 4 metus trukusias podiplomines kognityvinės ir elgesio terapijos studijas. Įgytas žinias aktyviai taiko kasdieniame darbe su vaikais, konsultuodama vaikų tėvus ir kolegas.
Nuo 2021 m. sausio 29 d. iki 2025 m. sausio 19 d. dalyvavo ir sėkmingai baigė Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Neuromokslų instituto profesinės kvalifikacijos tobulinimo kursą „Įvadinis psichoterapijos kursas (kognityvinė ir elgesio terapija)“ bei tapo psichologe psichoterapeute.
Nuo 2024 spalio 17 d. iki 2025 m. vasario 7 d. dalyvavo ir sėkmingai baigė individualios schemų terapijos programą. Darbuotoja tapo sertifikuota individualios schemų terapijos praktikė.
2025 m. balandžio 4-6 dienomis Ignė dalyvavo Nujautrinimo akių judesiais ir perdirbimo terapijos (EMDR) pirmo lygio (iš dviejų) mokymuose (anglų kalba), tapo sertifikuota EMDR terapeutė. Mokėsi ir šiuo metu darbe taiko puikių atsiliepimų turinčias ir naujas, inovatyvias socialinio emocinio ugdymo programas: emocinio intelekto ugdymas integruojant Kimochis programą (2023) bei „SIAUTUKAI“ (2024).
Nuo 2024 m. kovo 12 d. darbuotoja aktyvi Vilniaus miesto ugdymo įstaigų psichologų metodinės Tarybos narė bei yra gavusi Vilniaus miesto savivaldybės administracijos bendrojo ugdymo skyriaus padėką už profesionalumą, iniciatyvumą ir nuoširdų darbą metodinėje taryboje. 2024 metais išrinkta ir apdovanota, kaip metų psichologė už aktyvų dalyvavimą ikimokyklinių ugdymo įstaigų psichologų metodiniame ratelyje, iniciatyvą, naujas idėjas bei dalinimąsi gerąja patirtimi ir metodine medžiaga.
Darbuotoja organizuoja įstaigos, miesto ir šalies projektus, skaito pranešimus, pritraukiančius gausų būrį dalyvių, sulaukiančių puikių atsiliepimų, bendradarbiauja su kolegomis ir socialiniais partneriais, taip pat yra atsakinga lopšelio-darželio Krizių valdymo komandos narė, kuri rūpinasi situacijų valdymu ir prevencija, užtikrinant saugią ugdymo aplinką ir darbuotojų gerovę.
Nuo darbo pradžios yra aktyvi įstaigos Vaiko gerovės komisijos narė, o nuo 2025 metų sausio mėnesio tapo Vaiko gerovės komisijos pirmininke. Ignė aktyviai dalyvauja lopšelio-darželio gyvenime, geranoriškai įsitraukia į veiklas ir siekia įtraukti kitus, prisijungia prie iniciatyvų. Darbuotoja dalyvauja naujai atvykusių vaikų tėvų susirinkimuose ir dalinasi žiniomis apie vaiko adaptaciją darželyje, atlieka adaptacijos stebėseną bei vykdo pedagogų mentorystę vaiko adaptacijos klausimais. Iškilus sudėtingoms situacijoms, išlieka rami, pasitikinti ir profesionali, teikia įvairius, susidariusių situacijų, sprendimo būdus. Įstaigoje kuria geranoriškumo, bendrystės ir pasitikėjimo vienas kitu atmosferą. Telkia visą darželio bendruomenę organizuodama įvairias akcijas („Šypsenos diena“). Taip pat atlieka įvairius tyrimus, analizuoja duomenis, pateikia apibendrintus rezultatus bei dalinasi atrastomis naujovėmis.
Ignė yra kompetetinga, atsakinga ir atsidavusi savo profesijai specialistė, pasižymi ne tik giliomis profesinėmis žiniomis, bet ir nuoširdžiu žmogiškumu bei iniciatyvumu. Tai aukštos kvalifikacijos psichologė-psichoterapeutė, kuri nuosekliai investuoja į savo profesinį tobulėjimą ir su didžiuliu atsidavimu taiko žinias praktikoje. Ji išsiskiria nuolatiniu domėjimusi vaiko raida, elgesio ir emocijų ypatumais, geba profesionaliai reaguoti į iššūkius ugdymo procese bei kurti saugią ir palaikančią aplinką vaikui. Darbuotoja inovatyvi ir kūrybinga, gebanti rasti ir taikyti naujas socialinio-emocinio ugdymo priemones, prisidėti prie vaikų emocinio intelekto ugdymo ir kurti pažangią, vaikui palankią ugdymo aplinką. Tai aktyvi, bendruomeniška ir įkvepianti kolegė, besidalijanti gerąja patirtimi, vedanti mokymus ir nuolat ieškanti būdų, kaip stiprinti ugdymo kokybę. Ši specialistė yra žmogiška, empatiška ir atsakinga, gebanti burti komandą, palaikyti kolegas ir aktyviai prisidėti prie įstaigos kultūros kūrimo. Jos darbą galima apibūdinti kaip profesionalų, sąmoningą, inovatyvų ir nuoširdų. Tai žmogus, kuriuo galima pasitikėti ir kuriuo norisi sekti.